שירותי ליווי בתל אביב – בידיה של סמנתה

Spread the love

שירותי ליווי בתל אביב – בידיה של סמנתה

שירותי ליווי בתל אביב זהו הראשון בסדרה של סיפורים המבוססים על הרפתקאות מיניות נאמנות לחיים שלי. לכל הסיפורים שונו שמות, אבל הם נאמנים לחיים כפי שהם קרו. ברור שהם מתחילים קצת מאולפים, אבל ככל שחולפות השנים, והניסיון שלי גדל, ההרפתקאות הופכות להיות יותר אירוטיות, לפעמים מקורזלות ויותר מעמיקות. בכל מקרה, אני מקווה שתהנו. בכל הסיפורים אני בן 18 ומעלה. שירותי ליווי בתל אביב

בתור נער, כנראה גדלתי כמו רוב הבנים בגיל ההתבגרות, חשקתי לבנות בבית הספר: מורים, נשים מקומיות, שכנים וכו'.

ביליתי שעות רבות בחדר שלי או בחדר האמבטיה, ירדתי בזעם וחשבתי לראות אותם עירומים, לעשות איתם דברים וכו'.

תמיד הייתי קצת ביישנית ליד הבנות בבית הספר, אבל ברגע שנכנסתי לגיל 18, ויצאתי לעבוד, הביטחון שלי גדל. והתחלתי להיות נועז יותר.

העבודה הראשונה שלי הייתה בחנות כלבו מקומית, כמה קילומטרים מהבית. היו בו מחלקות הבגדים הרגילות, בית קפה, מחלקת נעליים, מחלקת כלי בית וכו'. כולם מאוישים על ידי מגוון נשים בגילאים החל משנות ה-20 המוקדמות לחייהן ועד שנות ה-50 המאוחרות לחייהן. היו לא מעט מהממים, וביניהם לא מעט נשים שנראות טוב מאוד.

בתור אחד מקומץ הזכרים בכל החנות, הייתי הצעיר ביותר בכמה שנים יפות. כמה מהנשים היו מתגרות בי, מפלרטטים ועושות דברים ואומרות דברים שעכשיו כנראה יפטרו אנשים!

התרגלתי לזה, והתחלתי לפלרטט בחזרה, להגיב להערות מתגרות עם כמה משלי. כפי שאמרתי קודם, נהיה נועז יותר. שירותי ליווי בתל אביב

אז גברת אחת, סם, הייתה באמצע שנות ה-30 לחייה, ברונטית מפותלת שתמיד הייתה מנסה להביך אותי על ידי הערות גסות או לשאול שאלות על חיי המין (הלא קיימים) שלי, בין אם אני אוהב יותר ציצים או חזה. דברים כמו זה. הייתי מנסה להשיב עם רמיזות משלי, והתחלתי להשתפר בזה ככל שחלף הזמן.

יום אחד לקחתי חשבוניות ברחבי החנות, כשהגעתי למחלקת הבגדים של סם. העוזר אמר לי שסאם נמצא במחסן שלהם, מקבל משהו. למען האמת לא חשבתי על זה ונכנסתי לחפש אותה. כשנכנסתי פנימה, קיבל את פניי מראה שדמיינתי כמה פעמים בזמן שהורדתי את הזין הצעיר שלי.

סאם עמד על ארבע, השתרש בתוך כמה קופסאות. כדי להקל על עצמה היא רתמה מעט את החצאית שלה, ואני יכולתי לראות רק הצצה של חולצות גרב, אבל גם את התחת המדהים שלה, החצאית הדוקה מעליו.

הרגשתי תחושה מוכרת מדי במכנסיים שלי. השתעלתי בנימוס וסם הביט בי בחזרה, תחילה על הפנים שלי, אבל אחר כך על הבליטה הדי ברורה במפשעה.

בעמידה, סם אמר,

"שלום, מה יש לנו כאן אז? נהנה מהנוף שם היית?" מחייך וצוחק אלי.

אני לא חושב שהיא ציפתה לתגובה שלי כפי שהשבתי,

"טוב, אני חושב שאתה יכול לראות שנהניתי מהנוף!" בעודי מחווה לעבר התנפחות שלי בחוזקה. שירותי ליווי בתל אביב

סם התקרב אליי,

"אני באמת יכול, ילד שובב, ואני לא חושב שאתה יכול לחזור לשם, מממ, ככה, נכון?" כשהיא שפשפה את הזין שלי דרך המכנסיים שלי!

לא האמנתי, האישה המבוגרת הסקסית הזאת בדיוק מיששה אותי. התאווה שלי הייתה עזה.

סם לא עצר שם. היא הושיטה את ידה ופתחה את רוכסן המכנסיים שלי, והוציאה את הזין שלי מהבוקסר שלי. היד החמה שלה הרגישה מדהים כשהיא הקיפה את הפיר שלי והיא התחילה לשאוב את הזין שלי למעלה ולמטה, מביטה ישר לתוך עיניי בזמן שעשתה זאת.

סם לחש,

"תן לי לטפל בזה, אבל אסור לך לספר לאף אחד. אני מתערב שהעלית את הדבר הזה כמה פעמים וחשבת עליי, נכון? תגיד לי."

עצמתי את עיניי בהנאה וגנחתי בתגובה,

"אוי לעזאזל! כן, חשבתי עליך הרבה פעמים." שירותי ליווי בתל אביב

ידו של סם התכווצה סביב הזין הפועם שלי כשהיא נאנחה ואמרה

"מממ, זה כל כך מרטיב אותי! אני מקווה שתמיד תגרום לעצמך לחשוב עליי."

כל מה שיכולתי לעשות זה להנהן, כשהאישה הסקסית הזו הוציאה את הזין המתבגר שלי. היד השנייה שלה ליטפה את הביצים שלי כשהיא דחפה את הפיר שלי למעלה ולמטה במשיכות קשות ארוכות.

סם התחיל לנשק ברכות את צווארי ואת אוזני לפני שלחש לי,

"אני רוצה שתגמור בשבילי עכשיו. אני רוצה לראות את הספונק הזה יורה מהזין שלך. קדימה, תן לי עומס גדול!"

ובכן, זה היה יותר מדי, והרגשתי את הביצים שלי מתהדקים, וסאם התחיל עם תנועות חזקות ארוכות ואיטיות של הזין שלי כשהתחלתי להתעוות. יריתי מה שבוודאי היה שש או שבע זריקות גדולות של זרע על ידו של סם ואל רצפת חדר המלאי.

סם חייך אליי והסתכל על הבלגן שעשיתי.

"ילד טוב! זה הרבה ספאנק. עכשיו תזכור, זה הסוד הקטן שלנו, בינך לביני." שירותי ליווי בתל אביב

למרות שעדיין הייתי בהלם ממה שקרה זה עתה, הנהנתי להסכמה. בדיוק קיבלתי את האורגזמה הראשונה שלי בידי מישהי אחרת, אישה מבוגרת סקסית שעבדתי איתה. לא האמנתי.

סם ניגבה את ידיה עם מטלית לפני שהשתמשה בה כדי לנגב את הגמר שלי מהרצפה, נתנה לי נשיקה על הלחי ויצאה מחדר המלאי.

חיכיתי כמה דקות ויצאתי מהחדר, מקבל מבט בוחן מהעוזר. המשכתי בדרכי והמשכתי בתפקידי.

אז למרות שעדיין הייתי בתולה, הכובע היה החוויה המינית האמיתית הראשונה שלי. זו הייתה רק ההתחלה