שירותי ליווי – ערב שבת טיפוסי עם חברים

Spread the love

שירותי ליווי – ערב שבת טיפוסי עם חברים

שירותי ליווי זה היה ערב שבת משעמם טיפוסי

זה קרה באמצע שנות ה-60.

זה היה ערב שבת משעמם טיפוסי. ידידי דין ואשתו החדשה מרי היו מגיעים בסביבות 6 בערב והיינו משחקים קלפים עד בסביבות השעה 9 בערב. ואז היו עוזבים. זה הפך לשגרה משעממת מאוד. לא ידעתי שדברים ישתנו לנצח באותו מוצאי שבת. שירותי ליווי

דין ואני חברים מאז בית הספר היסודי. הוא בסביבות 6 רגל ורזה. מרי היא בערך 5' 4' והגזרה שלה היא מה שהיית מכנה חושנית. יש לה ציצים גדולים והיא בלונדינית אמיתית. לא נמשכתי למרי והיא הייתה הדדית עם מרי. אני קרוב לגובה של דין וגם רזה. שירלי, אשתי, קטנטונת ורזה. יש לה ציצים קטנים, ישבן רוצח ושיער כהה ארוך.

שיחקנו קלפים כשעתיים והשתעממתי מדעתי. משום מה הצעתי שנשחק רמי סטריפ. שתי הבנות אמרו שאין סיכוי. אני חושב שדין היה משועמם כמוני. הוא אמר למרי שהיא תרנגולת. שתי הבנות היו מרותקות, ולבסוף הסכימו. דין ואני ניצחנו בכל יד וחשבנו שיכולנו להתפשט במהירות. אני יודע שדין רצה לראות את שירלי עירומה. הוא אמר לי לעתים קרובות שהוא חושב שהיא סקסית. לא נמשכתי למרי, אבל נדלקתי על כך ששירלי היא עירומה מול דין.

התחלנו לשחק קלפים ודין ואני איבדנו כל יד. שנינו היינו עירומים מהר מאוד. מרי כמעט לא העיפה בי מבט, אבל שירלי התלהבה מהזין של דין. הוא היה קצת יותר ארוך ממני, אבל מה שהיא אהבה זה שראש הזין שלו היה מעוקל כלפי מטה. אחרי שהתלבשנו והם עזבו היא המשיכה לדבר על איך זה נראה. עכשיו שירלי היא בדרך כלל מאוד שמרנית, אבל כששותים היא אדם אחר לגמרי.

בסוף השבוע שלאחר מכן התחלנו לשחק רמי סטריפ וכולנו התערמנו די מהר. דין לא יכול היה להרחיק את עיניו משירלי, שהייתה מאוד חוששת. הוא הציע שנשים קצת מוזיקה נרקוד. אני לא ממש רקדנית ומרי ואני החלטנו פשוט לשבת ולראות את דין ושירלי. במהלך הריקוד הסלואו דין התקשה מאוד. כשאני מתקשה הוא עומד זקוף לכיוון הטבור שלי, אבל דין עמד ישר החוצה והמשיך להכות את שירלי בבטן, אז היא נכנסה לתוכו. זה לא נעלם מעיניהם של מרי והיא אמרה שהגיע הזמן להתלבש ולעזוב. גם דין'ס לא רצה, אבל החליט שעדיף שלא תכעס על מרי ותפסיק לבוא.

דין התקשר בשבוע הבא ודיברנו על השבת האחרונה. הוא אמר ששירלי באמת הדליקה אותו והוא תהה אם אני מוכן לשתף אותה. אמרתי שבשיתוף בשל אתה מתכוון לתת לך לזיין אותה? הוא אמר כן. זה הדליק אותי לחשוב שהיא נדפקת על ידי גבר אחר. אמרתי איך נגרום למרי להצטרף לזה? הוא אמר שאתה רוצה לזיין את מרי? אמרתי שלא ממש. הוא אמר שנכין את המשקאות של מרי חזקים במיוחד והיא תרצה לשכב וללכת לישון. מה עם שירלי? היינו גורמים לה לשתות לא כל כך חזק, אבל נשמור עליה עד שהיא תהיה מאוד שקופה. הסכמתי לתוכנית שלו וקבענו אותה לפעם הבאה שניפגש. עברו כשלושה שבועות לפני שהייתה לנו הזדמנות לנסות את זה.

דין ומרי הגיעו בזמן הרגיל שלהם ומיד התחלנו לשחק קלפים. תוך זמן קצר כולנו היינו עירומים. מרי כבר שתתה שני משקאות והחלה להיות מאוד שותתת. שירלי הייתה מעט מטופשת. הגדלתי את כמות הטקילה במשקאות של שירלי ועד מהרה היא הייתה מאוד שקופה. בינתיים דין שיכור מאוד את מרי. שמנו את מרי על הספה והיא התעלפה במהרה.

אחזתי בידה של שירלי והובלתי אותה במסדרון לחדר השינה. דין היה ממש מאחוריה. הנחתי את שירלי על המיטה והתחלתי לנשק אותה. לא הייתי מעליה, רק לצדה. בזמן שנישקתי אותה דין התחיל לשפשף את הדגדגן שלה ועד מהרה היא נרטבה מאוד. היא בטח חשבה שאני משפשפת אותה כי היא פרשה את רגליה. לזה חיכה דין. הוא עבר במהירות בין רגליה והכניס את הזין שלו לכוס שלה. התרחקתי ממנה ודין התחיל לנשק ולזיין אותה. היא עצמה את עיניה, אבל פתחה אותן כשהיא הבינה שזה דין שמזיין אותה ולא אני. היא הביטה בי בבלבול ובבהלה, אבל אני רק חייכתי. יכולתי לראות שזה מרגיש לה טוב כי היא משמיעה את קולות ההשתוללות הקטנים האלה כשהיא נהנית מהסקס. לאחר מכן היא משכה את דין עם הפנים כלפי מטה ונתנה לו נשיקה ארוכה. ידעתי שהיא מתקרבת לאורגזמה. דין לקח את רגליה ושם על כתפיו כדי שיוכל לחדור עמוק. שירלי פלטה הו בקול רם וידעתי שהיא גמרת. דין קבר את עצמו בכוס שלה ומילא אותה בהצטיינות. הם שכבו כך במשך כמה דקות עד שהוא קנה את רגליה למטה ואז משך ממנה. השיער מסביב לכוס שלה היה מלא במיצים שלה ובהצטיינות של דין. היא משכה את ראשו למטה ושוב חלקו נשיקה ארוכה. עברתי למקום והיא חלקה איתי נשיקה ארוכה. היא קמה מהמיטה והלכה לשירותים. צילמתי תמונות פולארויד שלהם.

היא זחלה חזרה למיטה ולאואמר בעצבנות לדין שהוא הכניס לה הרבה זרע. היא התעלמה ממני לחלוטין כשהיא אחזה בזין שלו והתחילה לשפשף את הביצים שלו. דין היה קשה תוך כמה שניות. הייתה לי חבילה חדשה של סרטים והכנסתי אותם במהירות למצלמה. דין הפך אותה ומשך את ישבנה למעלה. תפסתי כרית והנחתי אותה מתחת לבטן. שירלי בדרך כלל לא אוהבת את זה מאחור, אבל אני מניח שהיא הייתה מוכנה לנסות משהו אחר. בכל פעם שהזין של דין נחבט בכוס שלה היא אמרה אה וזה התגבר עם כל דחיפה. אמרתי לדין להעלות אותה למעלה כדי שאוכל לצלם תמונות של הזין שלו נכנס לכוס שלה. קיבלתי את הזריקות שרציתי אז. דין הפך אותה וקבר את הזין שלו עמוק בתוכה. שוב הוא מילא אותה בהצטיינות.

הפעם כשהיא חזרה מהשירותים היא אמרה שיש לה את כל הפאקינג שיכלה לעמוד בו במשך לילה אחד. הלכנו למטבח ולבשנו את הבגדים שלנו בחזרה. לקח לשלושתנו להלביש את מרי ולצאת למכונית שלהם. כשהם נסעו, שירלי הושיטה את ידה ומשכה את ראשי למטה ונתנה לי נשיקה ארוכה. ניקינו את המטבח ושירלי התקלחה שלה ואז לקחתי את שלי. כשנכנסתי לחדר השינה היא שמה טישו בכוס שלה. היא אמרה שההצטיינות של דין עדיין דולפת החוצה. שירותי ליווי

למחרת בבוקר היא התנהגה כאילו כלום לא קרה אתמול בלילה, אבל חיוך היה על פניה כל היום. מאוחר שירותי ליווי יותר היא שאלה אותי אם נהניתי לראות את דין מזיין אותה ואמרתי שכן. ואז שאלתי אם היא נהנתה שדין דפק אותה. היא חשבה כמה שניות ואז אמרה שהיא נהנתה מאוד ורוצה לעשות את זה שוב. שאלתי שירותי ליווי האם היא תעשה את זה עם גברים אחרים. היא אמרה שזה יהיה תלוי בגברים ובאיך שהיא הרגישה באותו זמן.

כל התמונות שצילמתי יצאו והיינו יושבים לשולחן ומסתכלים עליהן. היא שאלה האם נוכל לגרום לדין להגיע בלי מרי? אמרתי שאשאל אותו. הזכרתי לה גם שאחי ריצ'רד מגיע לביקור בסוף השבוע הבא.

כל ההתנהגות של שירלי השתנתה מאז שדין דפק אותה. היא התחילה להראות את המיניות שלה על ידי לבישה של בגדים חושפניים ולפעמים לא לבשה תחתונים מתחת לשמלות או לחצאיות הקצרות מאוד שלה. היא קנתה חצאיות מיני והיותה טובה עם מכונת תפירה הקצרה אותן. רובן הסתיימו בערך שני סנטימטרים מתחת לישבן שלה. היינו הולכים לקניון ונתתי לה ללכת לבד. לא ייקח הרבה זמן עד שילכו אחריה הרבה גברים ובני נוער. פעם אחת היא עצרה ונראה שהיא מרימה משהו מהרצפה על ידי התכופפות. ישבנה ושיער הערווה שלה היו ברורים לראות.

אחי תמיד הופיע בסביבות ארוחת הערב מאז שירלי הייתה בשלנית מצוינת. כשהגיע הוא נדהם לראות את שירלי בחולצת הלדר ומכנסי ג'ינס קצרים במיוחד. בעבר היא תמיד התלבשה מאוד שמרנית סביבו. נהנינו מארוחה טובה מבלי לדבר על שום דבר מיוחד. שירלי ערבבה משקאות ועד מהרה הייתה רזה. ריצ'רד שאל אותי איך אהבתי את המצלמה שהוא נתן לנו. שירלי כמעט נחנקה מצחוק כשהיא אמרה שכל מה שהוא עשה זה לצלם אותה עירומה. ריצ'רד שאל אם הוא יכול לראות אותם? שירלי אמרה שזה בסדר איתה. הלכתי ולקחתי את קופסת התמונות וריצ'רד התחיל לעבור עליהן מדי פעם ואמר וואו או כמה היא סקסית. כמה פעמים הוא אמר שיש לה כוס יפה. הוא הגיע למעטפה שהייתה רצועה בגומיות. הסתכלתי על שירלי והיא אמרה לך קדימה ותן לו לראות אותם. ריצ'רד התחיל לעבור על תמונות והסתכל מדי פעם על שירלי שחיוך גדול על פניה. לבסוף הוא שאל מי האיש? אמרתי שקוראים לו דין והיינו חברים כבר הרבה זמן. הוא שאל את שירלי אם הוא טוב. היא אמרה שהוא גרם לה לגמור פעמיים, אז כן הוא היה די טוב. היא הביטה בו ושאלה אם הוא יכול להיות טוב יותר. כשריצ'רד לא אמר כלום, היא הושיטה את ידה מאחורי גבה ושחררה את התחתון שלה והניחה לו ליפול על הרצפה. לאחר מכן היא פתחה את כפתורי המכנסיים הקצרים שלה ואז הורידה אותם. היא לא לבשה תחתונים. היא התקרבה אל ריצ'רד ושאלה שוב אם הוא יכול להיות טוב יותר מדין. שיער הערווה הכוס שלה היה ממש על פניו. הוא הביט בי ואני הנהנתי. הוא קם ושירלי הובילה אותו לחדר השינה. הייתי ממש מאחור עם המצלמה. כשהיא זזה על המיטה ריצ'רד אמר שהוא תמיד רצה לזיין אותה. היא אמרה שעכשיו זו ההזדמנות שלך. ריצ'רד התפשט במהירות. ריצ'רד התחיל לנשק אותה והיא התנשקה בחזרה. הוא נישק את צווארה וירד אל הציצים שלה. הוא היה לוקח פטמה אחת ונושך בעדינות בזמן שידו משחקת עם הפטמה השנייה. הוא התחיל לנשק את דרכו למטה עד שהיה בראש החריץ שלה. הוא קילף את שפתיה החיצוניות לאחור והשתמש בלשונו כדי לעסות את הדגדגן שלה. שירלי התפתלה מעל המיטה. לבסוף ריצ'רד מיקם את הזין שלו בכניסה לכוס שלה ודחף אותו פנימה. שירלי הניחה את רגליה מאחורי שירותי ליווי גבו התחתון כשהוא דפק לתוכה. היא נשמה בכבדות ובכל פעם שהוא נכנס נשימתה הייתה מתפוצצת החוצה. היא התחילה את צליל ההשתוללות שידעתי שנועד לאורגזמה עומד להתחיל. שירותי ליווי כשזה האם היא צעקה הו כל כך חזק שחשבתי שהשכנים שומעים אותה. היא השתמשה ברגליה כדי למשוך את ריצ'רד הכי עמוק שהיא יכולה. ריצ'רד קבר את עצמו וידעתי שהוא ממלא אותה בהצטיינות שלו. התשוקה התפוגגה לאט והזין שלו חמק מהכוס שלה. שוב היה שיער הכוס שלה מלא במיצים וגמור. היא קמה מהמיטה והלכה לשירותים. ריצ'רד התהפך והביט בי. הוא אמר שזו חתיכת הזנב הכי טובה שהוא זיין אי פעם. שירלי בדיוק נכנסה לחדר השינה עם מטלית כביסה ואמרה לו "תודה". היא התחילה לנקות את הזין והכדורים שלו.

אחרי שניקה אותו היא אמרה לי להפסיק לצלם ולעבור לקצה המיטה. ואז היא עשתה משהו שמעולם לא חשבתי שהיא תעשה. היא שמה את פיה סביב הזין שלי והתחילה לנוע מעלה ומטה עד שהזין שלי היה עד הסוף בפה. הלשון שלה ליקקה את ראש הזין שלי. הייתי כל כך בהלם שלא לקח הרבה זמן עד שרציתי לגמור. אמרתי לה שאני הולך לגמור וציפיתי שהיא תוריד לי את הפה מהזין. במקום זאת היא ירדה עד הסוף עד שהאף שלה היה בשיער הערווה שלי. לא יכולתי לחכות יותר והתחלתי לגמור לה בגרון. היא המשיכה למצוץ לי את הזין עד שהוא היה רך. היא פתחה את פיה והיו רק כמה טיפות זרע על הלשון. היא בלעה את כל המטען שלי ורוקנה את הביצים שלי יבשות. היא התחילה לשפשף את הזין והכדורים של ריצ'רד. לא לקח הרבה זמן עד שהוא התקשה שוב. היא הביאה את פיה אל הזין שלו לקחה אותו בפיה. היא עברה לקצה המיטה ואמרה לו לעמוד מולה. הוא עשה זאת, ושוב היה לה שירותי ליווי פיה על הזין שלו. היא המשיכה לרדת על הזין שלו עד שהיה לה הכל בפה ואז התחילה לעלות ולרדת. לא עבר הרבה זמן עד שריצ'רד אמר שהוא גומר. היא ירדה עד הסוף ואחזה בישבנו כדי שלא יוכל לצאת. ריצ'רד התחיל לגמור ושירלי בלעה את כל הזרע שלו. צילמתי תמונה. היא הסתובבה אלי ופתחה את פיה. קצת זרע עדיין היה על פיה, אבל היא בלעה את השאר. ריצ'רד התמוטט על המיטה. הוא נראה המום ולבסוף אמר "וואו"! שירותי ליווי

וואו, באמת השתנית. היא אמרה שחשבתי על כמה דברים שפחדתי לעשות. מתן מציצה היה אחד. כל דבר אחר ששאלתי. היא חייכה והושיטה יד למגירה והוציאה צינור של ג'לי KY. הייתי מבולבל כי היא כבר דפקה את שנינו בלי חומר סיכה. היא אמרה לשים הרבה בתחת שלה ולשים לי קצת על הזין. היא התהפכה והרימה את ישבנה. לקח כמה דקות להכניס לה את הזין עד הסוף. כשהתחלתי לזיין אותה היא דבשה בחזרה על הזין שלי. כשיריתי במטען שלי היא נתנה את השפופרת לריצ'רד. אני לא חושב שאי פעם ראיתי את אחי המום כל כך. אחרי שהוא סיים היא אמרה בצחוק שהיא כנראה תלך מצחיק בימים הקרובים. לאחר מכן היא נכנסה לשירותים כדי לנקות. ריצ'רד ואני השתמשנו במנשא וניקינו את עצמנו. הלכנו לסלון להביא את הבגדים שלנו. אחרי שהתלבשנו. ריצ'רד אמר שהוא מעולם לא האמין ששירלי יכולה להיות כל כך סקסית. גם לי הייתה בעיה קטנה להאמין בזה. שירותי ליווי

שירלי נכנסה לסלון ועדיין הייתה עירומה. היא התמקמה על ברכי וריצ'רד שאל אותה מה נכנס אליה. היא חייכה ואמרה ג'ון, דין ועכשיו אתה. כולנו צחקנו מזה. היא אמרה שהיא קראה והבינה שהיא לא נהנתה ממין ככל שיכלה. היא אמרה שג'ון לא יכול להחזיק מעמד זמן רב וברגע שזה התחיל להרגיש טוב הוא עבר. היא אמרה שזה מותיר אותה מאוד מתוסכלת מינית. היא אמרה שג'ון והיא דיברו על מספר פעמים ואמרתי לה שהיא יכולה לזיין גם עם מי שהיא רוצה. שירותי ליווי