שירותי ליווי במרכז – אמא ואחותה

Spread the love

שירותי ליווי במרכז לפני עשר שנים עדיין הייתי מאוד תמימה בנושאים מיניים, אם כי כבר אז הבנתי שהזין שלי גדול בהרבה מבנים אחרים בגילי בהשוואה בחדרי ההלבשה של חבריי לקבוצת הספורט. בנים יהיו בנים ומספר מהם עשו זימה ורמיזות, אם כי הערות מחמיאות על הציוד שלי.

הייתי בת שמונה עשרה כשאמא שלי תפסה אותי בפעם הראשונה מאונן במיטה בוקר אחד לפני שעזבתי. היא לא אמרה מילה ואני עדיין זוכר את לחייה הסמוקות ואת המבט התאוותני בעיניה.

לאחר מכן הקפדתי לא פעם להשאיר את דלת השירותים פתוחה, בתקווה שאמי תסתכל פנימה. בפעם הראשונה שהייתי מודע לכך שהיא מסתכלת פנימה הקפדתי לא להסתכל עליה, בזמן שהקניתי את הזין שלי לזקפה מלאה. . עד שפלטתי היא נעלמה. שירותי ליווי במרכז

אחרי כמה שבועות, שבת בבוקר הפכה לאירוע קבוע וקבוע עבורנו בזמן שהיא צפתה בי מאוננת כשהיא לובשת את החלוק שלה בזמן שהיא ממתינה לשימוש במקלחת. כל תירוץ לגלות שאנחנו יודעים זה לא מתבונן זה בזה נזנחה, אם כי אף מילה לא נאמרה בזמן שקיימנו קשר עין. אחרי השבוע השני היא הייתה נותנת לחלוק שלה להיפתח ולעמוד ברגליים פשוקות כדי להראות לי את הציצים והכוס שלה. הייתי אז תמים מכדי להעריך את הדרך שבה היא גזרה את הערווה שלה בסגנון מוהוק.

בשבוע שלאחר מכן היא ענדה עקבים בפעם הראשונה, כאשר למדתי מה יכולה להיות סיבוב נוסף של אישה עירומה למחצה בעקבים. שירותי ליווי במרכז

הפעם הראשונה שהיא צפתה בי פולטת הייתה רגע שאני אצור זמן רב, בזמן שהקניתי את עצמי. עדיין לא נאמרה מילה, למרות שכמעט הייתי נבוך כשנאנחתי כמו חיית בר. כשהיא עזרה לי להתייבש לאחר מכן, זו הייתה הפעם הראשונה שהיא דיברה איתי תוך כדי התבוננות בי. "זה מאוד שובב, אבל כל כך מרגש, אני כן אוהב לראות את הילד הגדול שלי נהנה. האם תרצה לראות אותי מתקלח? אתה יכול להרים את זה בשבילי שוב בזמן שאתה צופה?" עשיתי, וזה היה כל כך טוב.

לולה, אחותה הגרושה של אמי הייתה מבקרת תדיר, הם היו מאוד קרובים, במיוחד בקיץ כשהיא באה לחלוק איתנו את בריכת השחייה שלנו. עד אז היה ברור לי שלדודה לולה יש עניין רב בי שכן היא הקדישה לי תשומת לב מיוחדת ושאלה המון שאלות. שירותי ליווי במרכז

"תשכחי קצת מהדודה לולה, פשוט תקראי לי לולה מעכשיו, אני צעירה בחמש שנים מאמך בת הארבעים", היא אמרה לי ביום הולדתי התשעה עשר כשהיא נישקה אותי בקצה הלשון והושיטה לי חבילה. "הראה לאמא שלך ואני את המתנות שלך. אתה יכול ללבוש את הרצועה הלבנה בפעם הבאה שאתה עושה ספורט. האם תחפושת הרחצה השחורה היא במידה שלך?" הפריט האחרון היה מחרוזת ג'י גברית מאוד יקרה וסקסית, משהו שתמיד רציתי להחזיק, אבל לא יכולתי להרשות לעצמי. "עדיף שלא תראה את זה לאמא שלך," היא חייכה.

"אמא שלך אמרה לי שהיא תפסה אותך מאונן. היא אמרה לי שאתה ניחן מאוד. כזה בזבוז כשיכולתי לעזור לך," אמרה לי לולה כשאמא שלי נכנסה פנימה למשהו אחרי שהיא ולולה ניהלו שיחה מתומצת ולחישה. "האם תחפושת הרחצה השחורה היא במידתך?" היא שאלה שוב. "אני רוצה לראות את זה על הגוף שלך מייקל. אפשר בבקשה? אני לא אסתכל בזמן שאתה משנה. או שתרצה שאסתכל?,” היא שאלה בטון נסער. שירותי ליווי במרכז

"כן, תראה," הייתה התגובה היחידה שיכולתי לגייס בהתרגשות שלי כשהנחתי לתחפושת הרחצה שלי ליפול על הקרסוליים והתהדרתי בזין החצי זקוף שלי לולה. "אמא שלך צדקה, אתה ילד מוכשר מאוד," היא אמרה לי בחיוך עצבני כשהיא רואה אותי מחליקה את התחפושת החדשה שלי על הזין שלי. שירותי ליווי במרכז

"אתה רוצה קצת שמן על הגוף שלך?", שאלה לולה כששמענו, ואז ראתה את אמי חוזרת עם זוג נעלי עקב ותחפושת רחצה רעננה ודלוקה בשני חלקים. שירותי ליווי במרכז

"כל כך מרוצה שהבן שלי ואחותי מסתדרים כל כך טוב. ללולה תמיד הייתה נקודה רכה בשבילך, "אמרה לנו אמי כשהיא צפתה בי נשכבת עם הפנים כלפי מטה בעוד לולה משמנת את החלק הפנימי של הירכיים שלי, ואז את הגב שלי. "זה שובב מאוד לולה, תמיד היית מתגרה. למרות שאני אוהב לראות אותך משמן את התחת האתלטי של הילד שלי. זה הדלקה קינקית עבורי. שמנת את התחת שלי כאן ליד הבריכה הרבה פעמים, ואני את שלך, אבל אף פעם לא כשהילד שלי צופה. אתה חושב שהוא מספיק מבוגר לצפות עכשיו?"

מאותו רגע יש לי פטיש בתחת. לפני אותו רגע מעולם לא התעניינתי בתחת של אף אישה, תמיד העדפתי ציצים ורגליים. ראיתי את אמא שלי מנשקת את אחותה באופן אפלטוני פעמים רבות, אם כי אף פעם לא בעוצמה כפי שהתנשקו אז. לעולם לא אשכח את המבט על פניה של אמי כשהיא הסתכלה בלולה ושאלה בלחש, "את חושבת שהבן שלי מספיק מבוגר כדי לצפות?," כשהיא סובבת את גבה ולולה החליקה לאט את החלק התחתון של בגד הים שלה. מעל העקבים שלה.

בת תשע-עשרה ולראשונה בחיי, הבנה פתאומית שלאמא שלי יש תחת מפואר, גדול וחופשי גומות, ללא קווי ביקיני, והיא ידעה ללבוש נעלי עקב כדי להשוויץ בו. "זה שובב מאוד לולה, משמנת לי את התחת הגדול בזמן שהבן שלי מסתכל," היא לחשה כשהיא מביטה בי מעבר לכתפה והתכופפה. שירותי ליווי במרכז

לחיי התחת שלה בשבילי. "את אוהבת את התחת הגדול של אמא? יש לך זקפה לאמא? או זקפה לאחותי? או לשנינו? את מבוגרת מספיק כדי לספר לאמא עכשיו."

הייתי נבוך מדי בגיל הזה כדי להגיד לה שהזקפה שהייתה לי אז הייתה דומה לאף אחת אחרת שהייתה לי, כמו מוט ברזל, פועם עד כדי כאב ודליפה לפני הצטיינות.

"היית רוצה שהילד שלי יראה אותי משמן לך את התחת לולה? האם תרצה לראות אותי משמן את התחת של לולה מייקל?" שירותי ליווי במרכז

הפתעה נפלאה עבורי, גם לאחותה של אמי היה ישבן מפואר, כמעט זהה.

"היית רוצה שהילד שלי ישמן לך את התחת לולה? האם תרצה שאראה את הילד שלי משמן לך את התחת לולה?"

"כן אני הייתי. עכשיו יהיה זמן טוב עבורו לענוד את החוט הגברי היקר והסקסי מאוד, נתתי לו. תראה לאמא שלך ואני איך זה נראה עליך." שירותי ליווי במרכז

בפעם הראשונה בחיי, שתי נשים, שתיהן כפול מגילי, הסתכלו והתפעלו מהגוף העירום שלי וזקפה פועםת, עבה באורך 10 אינץ', כשהן צפו בי מנסה את מחרוזת הג'י החדשה שלי עבורן, הראשונה שלי. היה בבעלותו אי פעם. זה הרגיש נפלא על גופי העירום כשלולה עזרה לי להחליק את הזקפה שלי דרך הפתח ההדוק בחלק הקדמי שלו, ואז שתי רצועות הדוקות על לחיי התחת שלי לפני שהיא גזרה את הצדדים שלה.

"זה שובב מאוד לולה, אל תפסיקי, אני רוצה לראות וליהנות. ידעתי שהבן שלי נתלה, הוא בטח בגודל של עשרה סנטימטרים, וכל כך עבה. היית רוצה שאמא תנשק אותך בקצה הלשון בזמן שאחותה נותנת לך מציצה? האם הילד שלי עבר מציצה בעבר? לא, אף פעם לא? למה לא?"

זה היה השיעור הראשון שלי בהקניטות והוקפנות על ידי אישה מבוגרת בזמן שקיבלתי מציצה אדירה עם אישה מגורה אחרת, אמי, מתבוננת.

"לולה באה לבקר אותנו שוב בשבת הבאה בשעות אחר הצהריים המוקדמות", אמרה לי אמי כמה ימים לאחר מכן. הייתי מודע לכך שהם מקיימים כמה שיחות טלפון מונפשות במהלך השבוע בזמן שאמא שלי הביטה בדרכי בקצה השני של הבית. הם דנו בי? אולי הם חשו אשמה?

לאחר אחת משיחות הטלפון שאלה אמי: "את מרגישה בנוח עם אחותי? היא מאוד מתרשמת ממך. את יודעת שאנחנו מאוד קרובות כאחיות. היא מבוגרת ממך בשש עשרה שנים. אתה יודע למה אני שואל, לא?"

"לא למה," שאלתי, אם כי לא בתמימות כפי שאמי חשבה. "למה אתה שואל?"

"אחותי לולה רוצה לפתות אותך ולזיין אותך בזמן שאני צופה. האם יהיה לך נוח עם זה?"

"אתה באמת רוצה לראות, בזמן שאחותך מפתה ומזיין אותי?", התגרתי מלאת ציפייה. ההבעה על פניה הייתה תגובה מספקת עבורי. שירותי ליווי במרכז

"לולה ואני מסכימים שהזין שלך היה נראה אפילו יותר מרשים בלי כל כך הרבה שיער מסביב, פחות זה יותר," אמרה לי אמי כשהתכוננתי להתקלח מוקדם בשבת בבוקר. הרטט ממכונת הגילוח החשמלית הייתה תחושה חדשה לגמרי עבורי כשהיא גילחה אותי, בזמן שהיא עשתה את דרכה סביב הזקפה שלי. "האם אתה מתרגש מהמחשבה שאחותי מפתה אותך ומזיין אותך בזמן שאני צופה היום אחר הצהריים?", היא שאלה כשהתבוננה בי מתקלח

"מאוד נרגשת, נרגשת להפליא, נרגשת מאוד, תראה לי קצת עור," לחשתי כשהיא הורידה עבורי את החלוק שלה. "אני מעריצה את הגוף העירום שלך בעקבים, סיבוב נפלא עבורי," אמרתי לה, כשהיא צפתה בי מכה את עצמי לאורגזמה.

"האם אתה מתרגש מהמחשבה שאחותי מפתה אותך ומזיין אותך בזמן שאני צופה היום אחר הצהריים?", שאלה אמי שוב זמן קצר לפני שאחותה אמורה להגיע בזמן שהיא ראתה אותי שוב מתקלח בהכנה. "באיזה דרך אתה מתכוון לזיין אותה?" היא שאלה בנונשלנטיות לבנה וייבשה אותי. "לולה ואני רוצים שתלבש את אלה בשבילה," היא אמרה לי כשהושיטה לי רצועת ג'ק קטנטנה שחורה ונטולת מפשעות וטבעת זין שהחבאתי באחת המגירות שלי.

"הזין המגולח שלך נראה סנסציוני באלה שהיא אמרה לי, ראיתי אותך מאוננת באלה מבלי שאתה יודע. או שאולי כן ידעת?" היא חייכה כשעזרה לי להמשיך עם רצועת הג'וק וזוג ג'ינס, לפני שהיא מרחה שמן על הגו שלי. "אני רוצה שתהיה חשוף חזה בשביל אחותי כשהיא תגיע," היא לחשה כשהיא מתגרה בפטמות שלי בקצות אצבעותיה השמנוניות. איך עכבות יכולות להיעלם בזמן כה מהיר, הרהרתי בזמן שנלחמתי כדי לעצור את הזקפה שלי.

נשיקות מסביב כשלולה הגיעה, תורי ראשון, כשהלשון נישקה אותי בצורה שאף אחת מהחברות המתבגרות שלי לא עשתה מעולם. הדרך שבה אמא שלי החזירה את נשיקות הלשון שלה הייתה שונה בהרבה מהנשיקות האפלטוניות שראיתי בעבר. היא נראתה סנסציונית בשמלת קוקטייל שחורה קצרה, כמעט זהה לזו שאמא שלי לבשה.

כמו רוב הנערים בגיל ההתבגרות, הפנטזיה החזקה שלי בזמן שהתפתיתי על ידי אישה מבוגרת בחלום, הייתה נעלי העקב הגבוהות, חגורת הבירית השחורה והגרביים עם חזייה תואמת ללא כוסות. לולה לא אכזבה אותי אחרי שהיא סימנה לי לשחרר את הרוכסן בחלק האחורי של השמלה שלה והלשון נישקה אותי כשהיא יצאה מהשמלה שלה בזמן שאמא שלי מתבוננת. היה חסר לי הביטחון לומר ללולה את התחת הגדול והמדהים שלה ואת הגזרה היפה

שיער מכוסה על שפתי הכוס שלה, שניהם ממוסגרות בחגורת הבירית שלה, היו סיבוב מוחלט עבורי.

"אתה באמת ילד גדול, ענק," היא חייכה כשהפילה את הג'ינס שלי על הקרסוליים שלי וליטפה את הזקפה שלי כשהיא יוצאת מהרצועה שלי.

"זה מה שרצית?" שאלה אמי כשהושיטה לי את טבעת הזין שלי כשהיא ולשונה של אחותה התנשקו בזמן ששניהם צפו בי מחליקה אותה לאורך הפיר שלי ומצמידה אותה מתחת לביצי.

הפנטזיות שלי הוכפלו כשצפיתי בלולה משחררת את הרוכסן בחלק האחורי של השמלה של אמי בזמן שהן מתנשקות בקצות הלשון שלהן, לפני שזה ירד לקרסוליה. בדומה ללולה, נעלי העקב הגבוהות שלה, חגורת הבירית השחורה ומראה הגרביים עם חזייה תואמת ללא כוסות היוו עבורי תמריץ ענק, בונוס, חלומות אירוטיים של בנים בני תשע עשרה שהתגשמו.

"אתה כבר לא ילד, אז תזיין אותי חזק חזק, מאחור עם הידיים שלך אוחזות בתחת שלי." לולה לחשה כשהיא שכבה על הצד על מיטתה של אמי, בזמן שאמא שלי התבוננה. היא הייתה נסערת להפליא כשהיא צפתה בי מחליקה את זקפתי הקשה והעבה בגודל 10 סנטימטרים לתוך אחותה. אמא שלי השמיעה קולות חרושים מוזרים כשהיא צפתה בי מנשק את אחותה בזמן שאני מזיין אותה.

"זה כל כך טוב, היינו צריכים לעשות את זה לפני לולה," אמא שלי לחשה כשהיא ואחותה מתנשקים בקצות הלשון כשהגברתי את קצב הפאקינג שלי. "קשה יותר, תזיין אותה חזק יותר, אני אוהב את הרעש, ואני אוהב לראות את הילד שלי מזיין את אחותי עם הזין הגדול והעבה שלו, חזק יותר, חזק יותר, חזק יותר."

באותו לילה אמא שלי ואני היינו יחד באמבטיה כשהיא שטפה אותי, עם תשומת לב מיוחדת לזין הרפוי שלי. "אתה יודע שעכשיו אני אשמח לזיין אותך, אבל זה יהיה מאוד שובב. אתה גם יודע שאני אוהב אתגר, במיוחד מרגש מינית, כך גם אתה. האתגר החדש שלי הוא לתת לך את האורגזמה השלישית שלך להיום. מה הייתם מעדיפים, עבודת יד או מציצה? או שילוב?

"כל כך שמח שבחרת בשילוב. האם תרצה שאחותי תבקר אותנו שוב בשבוע הבא? אולי תרצה לראות אותה אוכלת אותי? או שאני אוכל אותה בזמן שהיא מוצצת לך את הזין?"