אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש

Spread the love

התקשר להזמין : 0559919028

אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש תמונה אחת

אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש תמונה שנייה

אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש תמונה שלישית

אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש תמונה רביעית

תהיתם פעם מדוע הדברים הקטנים הם שנראים נמשכים זמן רב בזיכרונותינו? זה בגלל שהם לוקחים רמה מסוימת של התחשבות שרק לאנשים אינטואיטיביים כמוני יש. החלק המתוק הזה שבי עטור כל כך הרבה חושניות, כך שכל דייט שיש לנו פותח את הדרך לאחר. אתה מוזמן לעולם שלי.
אני אמנדה, בת 23 עם בגרות של בת 30. החברים שלי קוראים לי "הפלזורולוג" מכיוון שאני מתמחה בהצעת הנאה איכותית בלבד. אני מקווה שתיתן לי את ההזדמנות להראות לך את הכישרונות הרבים שמהם אני עשוי. ניסיון ישאיר אותך חשק!
Xoxo… מאסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש

למה לצפות.

למה לצפות. אסטרה – הסטודנטית הכי איכותית שיש היא בלונדינית מפותלת שדואגת לדאוג שגברים, זוגות ואפילו נשים יקבלו את מה שהם רוצים. יש לה גוף מהמם שהיא עובדת קשה במיוחד כדי לשמור על כושר בחדר הכושר. פתיחות הראש שלה היא אחד המאפיינים המרגשים ביותר שיש לה. היא יודעת להיות ילדה קטנה ורעה, וזו הסיבה שכל כך כיף להיות בסביבה.. X-ClubTLV

התקשר להזמין : 0559919028

חזרה לראשי

נערות מומלצות

תל אביב

אלחנדרה

0559176591

תל אביב

לובלי

0559933646

תל אביב

ג'סיקה

0559646448

תל אביב

יולנדה

0559919028

מי אנחנו

אנחנו חברת ליווי ובדרנים פרטית פורצת דרך שהושקה ב-2012 עם התמקדות בלייזר בהסברה בתעשייה. צוות קטן של הוגי דעות שאפתניים אנחנו-יכולים לשנות את תל אביב, שאפנו לבנות אתר שהוא ההפך מ"מיושן ומלוכלך" – מצב אתרי התעשייה באותה תקופה. אנחנו אלטרנטיבה מודרנית ואלגנטית שמציגה את הנערות שלנו ביופי ובכבוד, מה שהופך את חווית המבקר לעשירה מדהימה וקלת שימוש. עם צפיות בעמודים של מיליונים, x-clubtlv עלתה במהירות להיות הסטנדרט בתעשייה וממשיכה להתרחב במדינות ברחבי ישראל ותל אביב המשרתות בדרנים פרטיים ולקוחות כאחד.